نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

اشتری: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی هانگژو سخت است | فدراسیون تنیس روی میز اردوی بین‌المللی در نظر نگرفته است

  • کد خبر: ۱۶۲۸۹۱
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
اشتری: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی هانگژو سخت است | فدراسیون تنیس روی میز اردوی بین‌المللی در نظر نگرفته است
ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران گفت: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی سخت است، اما اگر بتوانیم تیم دوم گروه را شکست دهیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مهشید اشتری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص کسب سهمیه انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: مسابقات در یک دور و با حضور ۱۲ بازیکن برگزار شد که تمامی شرکت کنندگان در روز‌های ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۴ نفر اول این رقابت‌ها برای مسابقات آسیایی هانگژو انتخاب شدند.

وی در خصوص سطح یکتا ادیبیان، دیگر شرکت‌کننده مشهدی این رقابت‌ها یادآور شد: یکتا ادیبیان تجربه پایینی دارد و هنوز در رده سنی جوانان قرار دارد و این مسابقات، نخستین تجربه مسابقات بزرگسالان او بود. همین که توانست تا مرحله انتخابی بالا بیاید در سطح خودش قابل قبول است و برای انتخابی تیم ملی جوانان در هفته آتی با آمادگی بیشتری حضور پیدا خواهد کرد.

ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران گفت: مسابقات آسیایی هانگژو در مرداد ماه و قهرمانی آسیا در کره جنوبی در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

اشتری تصریح کرد: برنامه‌های اردویی ما مشخص شده است. اولین اردوی ما در انتهای اردیبهشت ماه در بابل قرار است برگزار شود که به دلیل تست آمادگی جسمانی کمیته ملی المپیک برای فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی نماینده دارند، کمی عقب افتاده است. پس از آن اردوی دیگری در تهران خواهیم داشت. تقریبا هر ۲۰ روز یک بار اردو خواهیم داشت. بعید می‌دانم فدراسیون اردوی بین‌المللی برای تیم ملی بانوان تنیس روی میز در نظر گرفته باشند.

وی با اشاره به دومین حضورش در مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: در مسابقات آسیایی جاکارتا ۱۸ سال سن داشتم. با توجه به اینکه نتوانستم سهمیه المپیک کسب کنم، حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا تجربه خوب و به یادماندنی برایم رقم زد.
ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز ایران افزود: رقبای ما از کشور‌های آسیایی هستند، اما هنوز رقبای رودر روی ما مشخص نشده است.

اشتری در خصوص هدفش از حضور در مسابقات آسیایی هانگژو بیان کرد: در سری گذشته در مسابقات آسیایی مسابقه بسیار سختی داشتیم. در مسابقات آسیایی در یک گروه با ۲ تیم خیلی خوب هم‌گروه می‌شویم. از سمت دیگر ۲ تیم دیگری که بالا می‌آیند نیز رنک بالایی دارند.

وی گفت: کسب نتیجه در مسابقات آسیایی سخت است، اما اگر بتوانیم تیم دوم گروه را شکست دهیم کار بزرگی انجام داده‌ایم، اما در مسابقات قهرمانی آسیا در دوره گذشته توانستیم جزو ۱۰ تیم برتر قرار گرفته و سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم، امسال نیز می‌خواهیم سهمیه جهانی را کسب کنیم تا در مسابقات تیمی قهرمانی جهان که در سال آتی برگزار می‌شود شرکت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->